środa, 18 maja 2016

BIOTEBAL szampon i odżywka przeciw wypadaniu włosów





Od prawie dwóch lat nie farbuję włosów, o tym dlaczego tak jest i co moje włosy przeszły opisze w innym poście. Kiedy postanowiłam dbać o włosy chciałam skupić się nie tylko na ich pielęgnacji wewnętrznej, ale również na zewnętrznej. Do tej pory nie mam "ulubionego" zestawu do pielęgnacji, często zmieniam szampony i odżywki ( no może jednej masce jestem wierna i bez niej ani rusz!)  poszukując więc inspiracji do zakupu nowych produktów do pielęgnacji natknęłam się na  firmę Biotebal. O firmie słyszałam wcześniej za sprawą ich suplementów dedykowanych do włosów i paznokci. Odwiedziłam więc aptekę i zakupiłam szampon i odzywkę  przeciw wypadaniu włosów.

Zarówno odżywka jak i szampon zamknięte są w plastykowych opakowaniach. Stawia się je odwrotnie, tak, że produkty nie pomylą nam się w trakcie używania.




Od producenta:

Szampon:
Biotebal Szampon Przeciw Wypadaniu Włosów zawiera opatentowaną formułę lnno-Bioxinum oraz 5 dodatkowych składników, których działanie zostało potwierdzone badaniami. Włosy stają się nawilżone, mocniejsze, odżywione, odzyskują witalność i gęstość.Systematyczne stosowanie preparatu wspomaga regulację pracy gruczołów łojowych oraz łagodzi podrażnienia. Skóra staje się dotleniona i nawilżona.Badania potwierdzają, że podczas systematycznej aplikacji składniki szamponu wykazują korzystne działanie poprawiające wygląd i kondycję skóry głowy i włosów. Posiadają działanie pielęgnujące, regenerujące, wzmacniające.Ograniczają wypadanie włosów. Włosy stają się mocniejsze, grubsze i bardziej gęste. 

Stosowanie
Niewielką ilość szamponu rozprowadzić na wilgotnych włosach, wykonać delikatny masaż 2-3 minuty, a następnie obficie spłukać. Czynność powtórzyć w razie potrzeby. Produkt przeznaczony do codziennego stosowania.





Odżywka:
Biotebal Odżywka Przeciw Wypadaniu Włosów została opracowana przy współpracy lekarzy dermatologów z myślą o pielęgnacji włosów osłabionych, suchych, ze skłonnością do wypadania.
Biotebal Odżywka Przeciw Wypadaniu Włosów zawiera opatentowaną formułę lnno-Bioxinum oraz 3 dodatkowe składniki, których działanie zostało potwierdzone badaniami.Biotebal Odżywka Przeciw Wypadaniu Włosów to doskonałe uzupełnienie kuracji szamponem z linii Biotebal.Włosy stają się mocniejsze, bardziej sprężyste, nawilżone i gładsze, nabierają naturalnego, zdrowego połysku.
Odżywka ułatwia rozczesywanie i działa antystatycznie.  


Stosowanie:
Równomiernie nałożyć niewielką ilość odżywki na umyte, wilgotne włosy, a w szczególności wmasować w końcówki. Pozostawić odżywką na ok. 5-10 minut. Dokładnie spłukać letnią wodą.




Konsystencja i zapach:
Szampon jest  przeźroczysty, dość gęsty, o zapachu , który ciężko jest określić. Jeśli któraś z Was używała maseczki Peel-Off z Rosmanna z serii Rival De Loop ( tej aloesowej) na pewno rozpozna zapach, oba produkty pachną tak samo .
 Podobnie jest z odżywką, zapach podobny do szamponu, lecz mniej intensywny, odzywka jest w kolorze biały, konsystencji standardowej dla odzywek do spłukiwania. Zapach nie utrzymuje się zbyt długo na włosach.

Wydajność:
Przy używaniu co drugi dzień oba produkty wystarczyły mi na ok. miesiąc stosowania. Zaznaczam, że mam włosy długości do łopatek, włosy szamponem myję raz a odżywkę nakładałam na całą długość włosów.

Cena : W aptece sieci DOZ odżywka kosztuje ok. 25 zł/200 ml, szampon ok. 22 zł/200 ml

Moja opinia: 
Produktów używałam przez miesiąc. Nie zauważyłam jednak zmniejszenia wypadania włosów ( a włosy wypadają mi dość mocno). Miałam wrażenie ,że szampon nie do końca oczyszcza moje włosy, choć pienił się dobrze. Odzywka nie dawała mi zupełnie nic, nie ułatwiała rozczesywania, nie zauważyłam nawilżenia ani wzmocnienia włosów.  Żadnego połysku, końce jak były suche takie zostały . Największym minusem natomiast jest fakt, że po użyciu tych produktów moje włosy nie chciały się układać, prostować , kręcić. Kompletnie nic. Nawet wyciąganie na szczotce nie było w stanie ich okiełznać. Produktu więcej nie kupię ,zwłaszcza, że cena jest dość wysoka a efektów nie mam żadnych. Może nie współgra ten zestaw z moimi włosami.


 Czy u Was te produkty się sprawdziły ? Może macie do polecenia jakiś "dobry" zestaw do przesuszonych włosów ? Chętnie przetestuje !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz